tisdag 12 februari 2008

Tofsen charmar CHARM

Genast när jag stormar in i v-huset möts jag av människor från alla håll och kanter och springer rakt in i massa redaktionsmedlemmar. Så vi har små korta sammanträden om det ena och det andra och sedan går vi vidare ... in i massan.

Här kommer lite bilder från dagens CHARM.







och Katerina Schwetz säger;
– Granarna är en toppenidé. De sticker verkligen ut. Jag blev påprackad en, men blev så himla glad. En gran!

På bilden ser man att granen är nedstucken i en Semcon-påse, men egentligen är det ju givetvis från Södra granen kommer. Min gissning är att Södra-påsen ligger gömd inuti Semcon.

Jag träffar en medarbetare (Rebecka Tuma) som står hos Student Constulting. De har en blomma på bordet, det ser trevligt ut. Och jag frågar:
– Den här blomman var ju väldigt fin heter den något?
– Nä, men igår döpte vi en vattenflaska. Till Siv, säger Anna som jobbar för Student Consulting (till höger på bilden).
Rebecka säger:
– Men vi kan döpa honom till Bertil.



Jag går till kontoret för att ladda upp bilder. Strax därefter lunkar Johan in. Han berättar att han hittat gnugg-tatueringar och satt en på ögat. Tatueringen är nämligen ett normalstort öga fast lite grön. Han var sedan tvungen att stå och gnugga jättelänge. Johan är helt röd på ögat.
– Nästa gång ska jag sätta två på bröstvårtorna, säger han. (Men jag vet att det är lite på skämt).

Imorgon kommer fler bilder från CHARM och kanske lite fler seriösa kommentarer. Simma lugnt.

Inga kommentarer: