måndag 19 november 2007

Att snart skicka till tryck

EN miljard saker ska jag tänka på. Suck. Korrläsa och fixa bilder. Pressa folk så att de passar tiderna så att layouten blir klar i tid. Och dessutom ska det vanliga arbetet hinnas med. Det ska fyllas på ställ, mail ska svaras på, mat ska ätas och fakturor signeras. Ojoj.

Just nu ska jag infoga lite mer bilder så att layoutarna har något att jobba med.

Mitt i allt detta ska jag dessutom åka ner till Lund på en konferens. Jag ska träffa mina vänner från de andra teknologkårerna och vi ska diskutera marknadsföring och pr. Det får jag ju inte missa.

Allt detta och dessutom mer:
* jag flyttar
* gitarristen i mitt band åker till Thailand för att bli ninja. Vi måste repa och spela in innan han åker. Onsdag är hans bevingade dag :(


Det var det hela för idag. Back to work

Inga kommentarer: