måndag 21 januari 2008

Tofflor på!

Aaaah ... tidningen är skickad, det är lunchtid och jag glassar på MITT kontor. Det är mitt kontor eftersom ringa summa av redaktionsmedlemmarna brukar spendera sin tid här. Det är ofta bara jag, utsikten, mikron och musik. I morse var jag på en sensorer o signaler - lektion. Det är bra att docka till hamn ibland ... och då och då får man se en och annan som stoppar ner en Tofs i väskan.

Jag har vysslat på Bergman rock hela morgonen och spenderar alltså min glädjestund tillsammans med subban och högtalarna. Eftermiddagen spenderas lämpligtvis med att filosofera över nästa nummer (genom diverse mindmaps eller enbart genom att flumma på i diverse samtal/email/facebookdiskussioner/drömma sig bort/tomglo osv).
"drinks on me ... drinks on me", "lalalaaa"
Måndagar brukar ju vanligtvis vara en låg tid och kanske till och med är flera bakfulla vid denna tid, men inte jag minsann!
Idag känns det som om jag skulle bestiga berg! (fast i själva verket tänker jag bara gotta ner mig i min soffa, slappa järnet och eventuellt dra mig till att spela lite wow)

Sjukt bra. Nåväl till alla er som börjat i skolan idag kan jag bara säga: det blir bättre!

Inga kommentarer: