måndag 29 oktober 2007

Från hemmets lugna vrå

Måndag, måndag, måndag, måndag. Men från hemmets lugna vrå är det lite okej ändå. Jag tänker givetvis på ni andra som får springa ute bland rusk och löv. Men jag har det bra.

Det går att läsa om helgens bravader på Facebook, men denna vecka händer det andra grejer.
Privat:
På onsdag ska jag träffa Studentradion och Spionen, på Studenternas hus. Det ska bli skoj att se hur de har det och om vi ska knyta lite närmare kontakter i framtiden.

För alla:
För den rådville som inte vet om det är Pubrunda eller Halloweenfest på Chalmers som gäller så är det naturligtvis upp till the-eye-of-the-beholder. Det här är mina tips

*HELGEN börjar denna vecka på torsdag med klubb som arrangeras av min goad vän K på Kontiki. Klubb Dunderkloss med tech, house och electro, det kan bli hur bra som helst! Inträde: Gratis.
*PÅ FREDAG är det Halloweenfest med Shock. Shock arrar fest och vilka kan vara mer läskiga än folk som redan är läskiga från början. Jag förväntar mig en fanatisk fest med galen utklädnad. Biljetter köpes på Shock.
*OCH helgen avslutas med det bästa livebandet jag någonsin skådat: Efterklang. Endast 170 pix och Stenhammarsalen kommer uppfyllas av den störst euforin där skådats.



Det var veckan framöver.
Vi ses snart i ett ställ nära dig

Inga kommentarer: