onsdag 19 december 2007

Julen nalkas

Nu har även Tofsens chefredaktör varit och tentat. Man får ju göra sitt för att hålla sig lite a jour med verkligheten. Då det även är det lilla som räknas. Så nu sitter jag åter på kontoret, lyssnar på härlig musik och försöker tänka ut nästa nummer.

Man måste ju hela tiden överträffa sig själv på något sätt. Men det borde ju faktiskt bli bättre och bättre ... Nåja, det är ingen idé att sitta och filosofiera. Jag har redan skrivit en härlig ledare till nästa gång och en intervju med en psykolog är on it's way. Även om det är lov nu är det ju liksom mycket nära till deadline sedan. Och det är alltid mycket kortare än vad man tror.


Ännu är det mycket med det distributiva. Det är tungt att göra själv minsann, till nästa år blir det mera piska och mindre böner. Jag ska köra ut tidningar en gång till innan jul tänkte jag och dela ut på lite andra ställen under tiden: pizzerior och that kind of stuff (men det tar tid och dessutom är man ju lite lat).




God jul och trevlig läsning
ps I måndags var jag på Marilyn Manson, jag blev bjuden eftersom jag extrajobbat lite! Förbandet var Turbonegro. Jag gillar vanligtvis inte Turbonegro och känner inte igen en enda låt, men sångaren hade en grym show. Haha hans mage skumpade omkring och det var mycket attityd minsann. Han var grym, jag blev nästan lite kär.

Sedan kom det magiska såklart. Min bästis Stella var givetvis med, precis som förra gången och allt var så vackert. Det var glitter i luften och trots att Manson sa att han höll på att tappa rösten var det en grym show. Han bjöd så mycket och bytte kläder och gned sig i skrevet och så vidare. Det var hur bra som helst och slutet var enormt. Början och slutet var i härlig och känslosam piano. Aaah. Så bra. Jag trodde jag skulle skrika halsen av mig, men det gjorde jag inte. Tack shock för en oförglömlig kväll! ds

Inga kommentarer: