onsdag 12 mars 2008

Prenumerera mera ...

Senaste nytt:
- Nu kommer man snart att kunna prenumerera på Tofsen. Det här är en ny tjänst som vi på Tofsen hoppas ska kunna bli populär i framtiden.

- I helgen var jag på konvent i Umeå och träffade mina teknisk-chefredaktörs- kollegor. Det var ett mycket givande möte där tiden bara försvann. Vi fick ha snabbgenomgångar för att hinna med allt. På lördagskvällen somnade jag ifrån min kudde och vaknade med en smärre nackåkomma.

- Nu är äntligen tidningen i pressarna. Provtrycket visade sig, under tisdagens visning, innehålla fler fel som rättades. Men nu är det äntligen klart. Bilden nedan kommer från nästa nummer. Den texten kommer att handla om fysiken i ett helhetsperspektiv.




- Idag hade jag möte med ännu en ny redaktionsmedlem. Det är kul med nya ansikten och att Tofsen växer!

Det var allt för denna gång. Jag hoppas att ni redan nu längtar efter det nya numret (det gör jag) som kommer att vara lite* bättre än det förra.

Aktuellt i framtiden: påsklov, skicka ansökan till att bli chefredaktör nästa år, möte till inför nästa nummer: 25 mars kl 1700 på Tofsenkontoret. DU är välkommen.

* läs bättre än någonsin och dessutom ...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, Sandra!
Jättespännande med planerna på att öppna för prenumeranter! Jag tecknar mig när det blir möjligt för att inte missa något nummer!

Redaktörshälsningar

Michael